جام حذفی| جدال مورایس و نویدکیا در ایستگاه پایانی؛ تهران در انتظار قهرمان

6:00 - 31 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۸۹۸۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
جام حذفی| جدال مورایس و نویدکیا در ایستگاه پایانی؛ تهران در انتظار قهرمان
دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و مس رفسنجان در فینال رقابت‌های جام حذفی امروز (پنجشنبه) برگزار خواهد شد.

خبرگزاری میزان - در راستای برگزاری جام حذفی فوتبال ایران حال پس از گذشت یکسال به ایستگاه پایانی رسیدیم. همه چیز مهیای برگزاری یک نبرد تمام عیار در قلب پایتخت ایران است.

فینال رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی از ساعت ۱۷:۴۵ بین ۲ تیم سپاهان و مس رفسنجان برگزار خواهد شد. پیش‌تر گفته شده که این دیدار با استفاده از کمک داور ویدیویی برگزار خواهد شد که این تکنولوژی برای نخستین بار در این تورنمنت به کار گرفته خواهد شد.

جام حذفی| جدال مورایس و نویدکیا در ایستگاه پایانی؛ تهران در انتظار قهرمان

سپاهان - مس رفسنجان؛ نبرد شهرستانی‌ها در تهران؛ جدال جذاب مورایس و محرم برای تصاحب جام

 دیدار رفت ۲ تیم در لیگ برتر با برتری پرگل ۴ بر ۱ طلایی‌پوشان خاتمه یافت و در بازی برگشت با تساوی یک بر یک همراه بود، اما این بار قضیه فرق می‌کند و برنده صاحب عنوان قهرمانی خواهد شد.

سپاهان در شرایطی پای به میدان این مسابقه خواهد گذاشت که آخرین بار ۹ سال پیش طعم قهرمانی را چشید و فاتح رقابت‌های لیگ برتر شد و از آن روز به بعد هیچ عنوانی را به دست نیاورده است. همچنین آخرین قهرمانی سپاهان در جام حذفی هم به ۱۱ سال پیش برمی‌گردد که آن‌ها با برتری مقابل پرسپولیس صاحب جام قهرمانی شدند.

ژوزه مورایس پس از ۲ فصل حضور در تیم سپاهان با توجه به قراردادی نجومی نتوانست افتخاری را برای طلایی پوشان به ارمغان بیاورد. در سوی دیگر مس رفسنجان برای نخستین بار به فینال رسیده و نویدکیا در جستجوی کسب یک جام در کارنامه خود است.

جام حذفی| جدال مورایس و نویدکیا در ایستگاه پایانی؛ تهران در انتظار قهرمان

تیم فوتبال سپاهان با کسب پیروزی ۲ بر یک برابر گل‌گهرسیرجان پا به فینال گذاشت و مس رفسنجان در اراک و پس از تساوی در وقت‌های قانونی و اضافه، در ضربات پنالتی با نتیجه ۴ بر ۲ برنده شده و راهی دیدار پایانی شد.

حال باید منتظر بمانیم و ببینیم قهرمان این دور از مسابفات جام حذفی چه تیمی است و آیا مورایس می‌تواند نخستین جام را در ایران به دست بیاورد یا اینکه محرم نویدکیا در قامت سرمربی اولین جام خود را کسب می‌کند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *